Jump menu

Shell в България

Shell в България

Изберете друга държава

Secondary Navigation | back to top

Main content |  back to top

Висши мениджъри и служители от офиса на Shell България обслужват днес клиенти на бензиностанции на компанията в София и страната. Инициативата с мото „По-близо до клиента” се провежда за пета поредна година.

Топ мениджърите на компанията посвещават два или три дни от работата си всяка година на директния контакт с клиентите на бензиностанциите, като зареждат гориво и предлагат съпътстващи услуги, като почистване на стъкла, проверка на маслото и течността за чистачките, запознаване на клиентите с предимствата на различните горива Shell и т.н.

С всяка изминала година интересът и положителните отзиви от клиентите и служителите за присъствието на мениджърите край бензиноколонките се увеличават. Инициативата „По-близо до клиента” е част от световната стратегия на компанията за усъвършенстване на качеството на услугите и насърчаване на обратната връзка от клиентите.


Премиерният за България Mercedes CLS 350 CDI  и „историческият” трабант на Президента на Атлантическия клуб Соломон Паси бяха първите автомобили, заредени с гориво от Изпълнителния директор на Shell България г-жа Камелия Славейкова и от Търговския директор г-жа Теодора Колева. 


„Нашите клиенти са много различни, но независимо от това каква кола карат и какво гориво зареждат, ние посрещаме всеки от тях по един и същи начин във всяка бензиностанция Shell – с високо качество на услугите и на продуктите ни” – коментира Изпълнителният директор на Shell България г-жа Камелия Славейкова.

„Общото между всички наши клиенти, е че те обичат автомобила си и искат най-доброто за него. В ден като днешния, ние общуваме пряко с клиентите, за да разберем какво е най-важно за тях в грижата за автомобила, както и да утвърдим високите стандарти на обслужване, които прилага Shell в България и по света.”


 „Обслужването на клиентите ни не се изчерпва само със зареждане на гориво в резервоара на автомобила” – каза г-жа Теодора Колева, Търговски директор на Shell България.

„Грижата за клиента и автомобила започва още със създаването на горивата Shell и продължава с всяка стъпка, която горивото изминава, до посрещането на клиента на бензиностанцията. Вече 20 години работим за прилагане на един и същ висок стандарт на обслужване във всеки обект Shell.


Непрекъснато насърчаваме служителите и прилагаме система за вътрешна и външна оценка на качеството на обслужване. Не е изненада, че България винаги е била в челните места както в Централна и Източна Европа, така и в глобалната система на Shell при проучвания тип „таен клиент” – допълни г-жа Колева.

***
Премиерата на Mercedes CLS
Представянето за България на новия Mercedes CLS беше една от четирите ексклузивни премиери на Mercedes-Benz на Автомобилния салон в София на 10 юни 2011 г. под надслов „125 години иновации”. CLS бележи нова автомобилна категория от 2003 г., която съчетава елегантността и динамиката на купе с функционалността на седан.

С вълнуващия си дизайн и изтънчена динамика, новото издание на CLS е цяло поколение пред конкуренцията сред купетата с четири врати. Мощността и въртящият момент на всеки двигател на новият Mercedes CLS са по-големи от тези на предшественика му, а разходът на гориво е намален с до 25%.

Отличителна аеродинамика, намалено съпротивление на въздушната струя с до 10 процента и оборудване за безопасност от най-високи стандарти, са само някои от отличителните характеристики на този модел, който вече е и в България.


Mercedes CLS 350 CDI беше зареден с Shell V-Power Diesel.


Историческият Трабант на Соломон Паси
Белият трабант, произведен в ГДР, стана символ на Атлантическата идея и на прехода към демокрация в България, благодарение на своя собственик Соломон Паси, основател на Атлантическия клуб в България през 1991 г. В трабанта са се возили трима генерални секретари на НАТО – Манфред Вьорнер през 1991 г., лорд Джордж Робъртсън през 2002 г. и Яп де хоп Схефер през 2004 г.

През 2002 г. автомобилът получава и благословията на папа Йоан Павел II по време на посещението му в България. Между 2001 и 2005 г., когато г-н Паси е Министър на външните работи, автомобилът стои паркиран пред Министерството на външните работи. А през 2005 г. е дарен на Националния исторически музей.

Днес източногерманската кола е експонат в движение на Военно-историческия музей в София. Автомобилът има привилегията да напуска музея по различни поводи за кратки обиколки из София. Трабантът беше зареден с двутактово масло Shell и бензин Shell 95.


***
Повече информация за Shell България
Shell е на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от 110 търговски комплекса и е един от лидерите в страната на пазара на горива на дребно, а за своите корпоративни клиенти предоставя услугата euroShell Card. Всеки месец в бензиностанциите Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти.

В периода 2009/2011 г. са открити 4 нови магистрални обекта -  Shell Правец, Shell Калотина,  Shell Студена, Shell Любимец - те се присъединиха към европейската мрежа от магистрални обекти на Shell. Така клиентите на тези бензиностанции ще бъдат сред 25-те хиляди клиенти, обслужвани всеки час в над 650 магистрални обекта в мрежата на Shell в Европа.