Jump menu

Shell в България

Shell в България

Изберете друга държава

Secondary Navigation | back to top

Main content |  back to top

Новини и библиотека

Стартира конкурсът „Автомобилен сервиз на годината” 2012 г.

37 сервиза от цялата страна се борят за наградите на Shell България и сп. Auto Bild

Стартира второто издание на конкурса „Автомобилен сервиз на годината”, организиран от Shell България, в партньорство със сп. Auto Bild. Тази година общо 37 сервиза се борят за приза „Сервиз на годината”. Всеки може да подкрепи своя фаворит, като гласува на уеб страницата: http://serviznagodinata.autobild.bg до 4 ноември 2012 г.

Конкурсът „Автомобилен сервиз на годината” 2012 г. се провежда с участието на сервизи от цялата страна. Изборът на победител ще протече в два етапа - онлайн гласуване от потребителите на адрес http://serviznagodinata.autobild.bg до 4.11.2012 г. и оценка от жури на място в сервизите, събрали най-много гласове от онлайн гласуването (05.11.2012 г. – 16.11.2012 г.). Журито, съставено от автомобилни експерти и журналисти, представители на потребителска асоциация и Shell България, ще извърши своята оценка на базата на измерими параметри, съблюдавайки принципите на прозрачност и равнопоставеност, в съответствие с Правилата на конкурса.

Наградите в конкурса ще бъдат връчени по време на церемонията „Златен волан” на сп. Auto Bild България, в края на м. ноември 2012 г. Голямата награда „Сервиз на годината” ще бъде присъдена от журито на един от победителите в трите конкурсни категории - „Голям мултифункционален сервиз”, „Компактен мултифункционален сервиз” и „Оторизиран сервиз на автомобилна марка”. Специална награда – „Близо до клиента”, ще получи сервизът, събрал най-много гласове от потребители по време на онлайн гласуването.

„Автомобилен сервиз на годината” се провежда с цел да насърчи добрата професионална грижа за автомобила. Конкурсът отдава заслужено внимание на специалистите, които стимулират профилактиката на автомобила, демонстрират добро отношение към клиентите и не спират да развиват своите професионални знания и умения. „Радваме се, че конкурсът става все по-популярен сред сервизите. Бихме искали да благодарим на всички, които заявиха участие, и да им пожелаем успех в следващите етапи от конкурса”, каза г-жа Камелия Славейкова, Изпълнителен директор на Shell България.

Shell България работи в подкрепа на шофьорите и автомобилните специалисти, като се стреми да разширява информираността им относно добрата и ефективна работа на двигателя и стимулира добрата грижа за автомобила. През 2009 г. Shell започна проекта „Аз обичам колата си“, целящ да насърчи шофьорите да извършват редовни технически прегледи при професионалисти.  През 2011 г. стартира и инициативата Shell Академия за горива, в рамките на която автомобилни специалисти бяха запознати с новостите в областта на горивата и тяхната роля за поддържане на доброто техническо състояние на автомобила.

Конкурсът „Автомобилен сервиз на годината” е естествено продължение на тези инициативи. В първото издание на конкурса през 2011 г. участваха 20 сервиза от София. За Автомобилен сервиз на годината беше избран Индустриал Комерс ЕООД, оторизиран сервиз на Hyundai Motor Company за България. Автоцентър „Митвас“ получи награда за Компактен мултифункционален сервиз на годината, а г-н Владислав Александров от София Франс Ауто, Търговски сервизен комплекс 2, бе награден за Мениджър на сервиз, най-близо до клиента.

Повече информация за Shell България

Shell е на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от 107 търговски комплекса за продажба на горива на дребно и е един от лидерите на пазара на горива на дребно в страната, а за своите корпоративни клиенти предоставя услугата euroShell Card.

Всеки месец в бензиностанциите Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти. През 2009/2012 г.

са открити 5 нови магистрални обекта -  Shell Правец, Shell Калотина,  Shell Студена, Shell Любимец Изток и Запад - те се присъединиха към европейската мрежа от магистрални обекти на Shell.

Така клиентите на тези бензиностанции ще бъдат сред 25-те хиляди клиенти, обслужвани всеки час в над 650 магистрални обекта в мрежата на Shell в Европа.

През 2012 година са отворени 2 нови обекта в София – Shell Опълченска и Shell Подуяне, както и 2 нови обекта на франчайз договор – Shell Каблешково и Shell Първомай.