Jump menu

Shell в България

Shell в България

Изберете друга държава

Secondary Navigation | back to top

Main content |  back to top

Новини и съобщения до медиите

250 000 ШОФЬОРИ СЕ ПРИСЪЕДИНИХА КЪМ „МИСИЯ ИКОНОМИЧНО ШОФИРАНЕ“ НА SHELL

Инициативата е част от глобалната кампания „Target One Million”, която цели да обучи един милион шофьори да пестят гориво

София, 13 февруари 2013 г.

Иновативната кампания за икономично шофиране на Shell “Мисия Икономично шофиране“ продължава да привлича все повече участници.

Инициативата е създадена с цел да обучи 1 милион водачи на превозни средства  по целия свят как да пестят гориво и средства.

Четвърт милион души вече се причислиха към обществото на шофьорите, които пестят гориво, като се включиха в инициативата.

Те получиха полезни съвети за икономично шофиране чрез серия от интерактивни онлайн игри. Първата онлайн програма за обучение по икономично шофиране беше представена и в България през есента на 2012 г.

Кампанията “Мисия Икономично шофиране“ печели популярност, тъй като е насочена да помага на обикновените автомобилисти, които не винаги са запалени по шофирането или не са запознати с много от фактите за горивата, да намалят разходите си и да пестят.

Онлайн платформата на инициативата дава достъп на участниците до три занимателни и лесни за изпълнение игри. Първата от тях - „Предизвикателството на Shell FuelSave” ги приканва да управляват виртуална кола, поддържайки възможно най-нисък разход на гориво.

Участниците трябва да следват съветите за икономично шофиране на Shell FuelSave, които дават полезни инструкции за поддръжката на автомобила и стила на шофиране.

Втората игра, наречена „Багажник”, призовава играчите да проверят своя виртуален багажник и да премахнат ненужните вещи, които оказват влияние върху разхода на гориво, а третата - „Резервоар”, тества основните им познания по икономично шофиране. Всяка от игрите може да бъде споделяна в социалните мрежи, включително и във Facebook.

Още три онлайн игри ще стартират през 2013 г., за да помогнат на участниците да подобрят знанията си и да придобият нови умения по икономично шофиране:

• „Под налягане”: играчите ще бъдат изправени пред предизвикателството за най-кратко време да постигнат правилното налягане на своите виртуални гуми;

• „Форсиране”: участниците ще трябва да избират правилната предавка на своята виртуална кола в зависимост от особеностите на пътя;

• „Багажник на покрива: играчите ще бъдат предизвикани да повишат ефективното използване на горивото, като премахнат предмети от своя багажник в правилната последователност и за най-кратко време.

Кампанията се радва на интерес във Великобритания, Малайзия, Холандия, Турция, Хонконг, Сингапур, Дания, САЩ, Чехия, Филипините, Полша, България, Тайланд – страни, в които са въведени горивата Shell FuelSave.

В България, през 2012 г., инициативата бе подкрепена и от атрактивни предложения като продължение на популяризирането на иновативните горива Shell FuelSave.

Всеки, който успя да се регистрира в платформата от 19 ноември до 23 декември 2012 г., участваше в жребий за ваучер за гориво.

Ежедневно се теглеха награди – ваучер на стойност 50 лв., а участникът, който постигна най-висок резултат в играта за България, спечели и ваучер за гориво на стойност 1000 лв.

Кампанията беше подкрепена от национални и специализирани медии, радио игра и водещата Ива Дойчинова. Активности бяха реализирани и в търговските центрове в четири големи града в страната.

Там промоционални екипи раздаваха информационни материали и приканваха хората да се включат в реално време в “Мисия Икономично шофиране“, като на място  се регистрират в платформата.

„Окуражаващо е да видим, че инициативата „Мисия Икономично шофиране“ се възприема толкова добре от потребителите по целия свят“ – коментира г-жа Камелия Славейкова, Изпълнителен директор на Shell България.

“Водачите на превозни средства разбират, че с няколко прости промени в навиците си на шофиране могат да пестят гориво и да намалят разходите си за транспорт.

Shell България поема дългосрочен ангажимент да подпомага българските мотористи да шофират икономично. През 2013 г. ще стартираме още няколко забавни интерактивни онлайн игри, с които се надяваме да привлечем още по-голям брой привърженици на инициативата.“

За да се присъединят българските автомобилисти към инициативата „Мисия Икономично шофиране“, трябва да се регистрират на адрес www.shell.bg/targetonemillion.

Така те получават достъп до образователните игри и се причисляват към обществото на шофьорите, които пестят гориво.

За допълнителна информация:

Десислава Богданова, Тел. 43 40 710, 0888 400 671

E-mail: d.bogdanova@publicis-consultants.bg

Публисис Кънсалтънтс | МАРК

За горивата Shell FuelSave

Клиентите на Shell България могат да заредят с новите горива Shell FuelSave 95 и Shell FuelSave Diesel във всички търговски обекти на Shell в страната, без да плащат повече. Вече повече от 100 години учените на Shell работят отдадено върху създаването на някои от най-добрите горива в света.

Горивата Shell FuelSave са най-усъвършенстваните икономични горива на Shell и съдържат формула за подобряване на ефективността с незабавно действие, разработена да действа още при първото зареждане на резервоара.

Повече информация за Shell България

Shell е на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от 107 търговски комплекса за продажба на горива на дребно и е един от лидерите на пазара на горива на дребно в страната, а за своите корпоративни клиенти предоставя услугата euroShell Card. Всеки месец в бензиностанциите Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти.

През 2009/2012 г. са открити 5 нови магистрални обекта - Shell Правец, Shell Калотина, Shell Студена, Shell Любимец Изток и Запад - те се присъединиха към европейската мрежа от магистрални обекти на Shell.

Така клиентите на тези бензиностанции ще бъдат сред 25-те хиляди клиенти, обслужвани всеки час в над 650 магистрални обекта в мрежата на Shell в Европа.

През 2012 г. са отворени 2 нови обекта в София – Shell Опълченска и Shell Подуяне, както и 2 нови обекта на франчайз договор – Shell Каблешково и Shell Първомай.

За Royal Dutch Shell plc

Royal Dutch Shell plc е регистрирана в Англия и Уелс, със седалище на управление в Хага и акциите и се търгуват на фондовите борси в Лондон, Амстердам и Ню Йорк.

В над 90 страни в света компаниите Shell развиват дейности като проучване и добив на нефт и газ; производство и търговия с втечнен природен газ (LNG) и синтетичен дизел от природен газ (GTL); производство, продажба и дистрибуция на петролни продукти и химикали; а също и проекти за възобновяеми енергийни източници.

Научете повече на: www.shell.com.

Предупредителна информация

Компаниите, в които Royal Dutch Shell plc притежава пряко или непряко инвестиции, са отделни юридически лица. В това съобщение за медиите “Shell”, “Групата Shell” и “Royal Dutch Shell” се използват в някои случаи за удобство, когато става въпрос за Royal Dutch Shell plc и нейните дъщерни компании като цяло. По подобен начин думите „ние”, „нас” и „нашите” също се използват, когато се отнася за дъщерните компании като цяло и тези, които работят за тях. Тези изрази също се използват, когато не е необходимо да се назове конкретната компания или компании.

„Дъщерни компании”, „Дъщерните компании на Shell” и „Компаниите Shell” в този документ се отнасят до компании, върху които Royal Dutch Shell упражнява директен или индиректен контрол, като притежава или мажоритарен брой гласове, или правото да управлява.

Компаниите, в които Shell има значително влияние, но не и право да управлява, се споменават като „свързани компании” или „сдружения” (associates), а компаниите, в които Shell е съуправител се наричат „съвместно управлявани дружества” (jointly controlled entities).

В това съобщение за медиите сдруженията и съвместно управляваните компании се споменават и като „equity accounted investments”.

Терминът „делът на Shell” се използва за удобство, за да обозначи прекия и/или непрекия дял (например, чрез нашия 34% дял в Woodside Petroleum Ltd.), притежаван от Shell в акционерно дружество, дружество или компания след изключването на делът на трети лица.

 

Това прессъобщение съдържа прогнозни твърдения относно финансовото състояние, резултати от дейността и бизнеса на Royal Dutch Shell. Всички твърдения, освен тези, отразяващи исторически факти, могат да се считат за прогнозни.

Прогнозни твърдения са твърдения, които отразяват очакванията за бъдещето, базирани на сегашните очаквания и предположения на управителните органи и включват очаквани и неочаквани рискове и променливи, които могат да доведат до това реалните резултати, изпълнение на работата или събития да се различават съществено от тези, отразени или загатнали в тези твърдения.

Прогнозните твърдения включват твърдения относно потенциалното излагане на Royal Dutch Shell на пазарни рискове, както и твърдения, изразяващи очаквания, вярвания, оценки, прогнози, преценки и предположения на управителите.

Тези прогнозни твърдения могат да бъдат различени чрез употребата на изрази и фрази като „очакваме”, „вярваме”, „може”, „оценяваме”, „възнамеряваме”, „планираме”, „цели”, „перспектива”, „най-вероятно”, „ще”, „рискове”, „трябва” и други подобни термини и изрази.

Има няколко фактора, които могат да повлияят на бъдещата работа на Royal Dutch Shell и да допринесат за това тези резултати да се различават съществено от изразените в прогнозните твърдения включени в този документ, включително (но не и единствено):

(а) вариране на цените на нерафиниран петрол;

(б) промяна в търсенето на продуктите на Shell;

(в) валутни колебания;

(г) производсвени и сондажни резултати;

(д) оценка на резервите;

(е) загуба на пазарен дял и конкуренцията на индустрията;

(ж) физически рискове и рискове на околната среда;

(з) рискове, свързани с идентифицирането на подходящи потенциални имоти и цели за придобиване, както и успешното договаряне и изпълнение на такива транзакции;

(и) рискът от водене на бизнес в развиващите се страни и страни, обект на международни санкции;

(й) законодателни, финансови и регулаторни промени, включително регулаторни действия, касаещи климатичните промени;

(к) икономически и финансови пазарни условия в различните страни и региони;

(л) политически рискове, включително риск от изземване и предоговаряне на условията на договор с правителствени дружества, забавяне или напредък при одобряването на проекти и забавяне възстановяването на общи разходи; и

(м) промяна в търговските условия. Всички прогнозни твърдения, съдържащи се в този документ, са изказани като цяло с уговорки чрез предупредителната информация, съдържаща се или спомената в тази секция. Читателите не трябва да разчитат неоправдано на прогнозните твърдения.

Други фактори, които могат да повлияят на бъдещите резултати, се съдържат във формуляра 20-F на Royal Dutch Shell за финансовата година, приключила на 31 декември 2012 г.

(могат да бъдат намерени на www.shell.com/investor и www.sec.gov). Тези фактори също трябва да бъдат взети предвид от читателя. Всяко прогнозно твърдение важи само за датата на това прессъобщение, 13.02.2013 г.

Нито Royal Dutch Shell, нито някои от нейните филиали поемат ангажимента да актуализират публично или коригират, което и да е прогнозно твърдение в резултат на нова информация, бъдещи събития или друга информация.

В следствие на тези рискове резултатите могат да се различават съществено от тези, посочени, загатнали или подсказани в прогнозните твърдения в това съобщение за медиите.

В този документ е възможно да сме използвали определени термини като например терминът ресурси, за които е строго забранено от страна на Американската комисия за ценни книжа (The United States Securities and Exchange Commission (SEC)) да бъдат включвани в отчета към нея.

Призоваваме инвеститорите от САЩ да разгледат внимателно информацията, оповестена в нашия формуляр 20-F, File No 1-32575, който може да бъде намерен на интернет страницата на комисията www.sec.gov. Можете да получите тези формуляри и от комисията, като се обадите на 1-800-SEC-0330.