Shell Fleet Assistant - Често Задавани Въпроси
Общи
-
Какво е Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant е приложение, предназначено за компании за транспортни услуги и е интегрирано с Бордовите Устройства на EETS. Shell Fleet Assistant подобрява ефективността на управлението и планирането на маршрутите за доставка в компаниите за транспортни услуги. Приложението предоставя функции за изчисление на пътните такси и разходите за гориво, както и индикация за най-подходящите бензиностанции Shell за зареждане с гориво съгласно цените в договора на клиента.
-
За мен ли е Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant е инструмент, насочен към всички компании, които използват по-малко от 25 превозни средства за международни транспортни услуги. Вярваме, че фирмите с този профил получават най-големите ползи от това наше предложение. Приложението разполага с функции, които могат да се използват и от по-големи дружества с повече от 25 превозни средства.
-
Какви функции предлага Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant разполага с всички необходими на диспечерите важни функции:
- Проследяване на товарните автомобили в реално време чрез бордови устройства (услуга „Следене и проследяване“)
- Планиране и ценообразуване за маршрутите за международен транспорт
- Преглед на цените на горивата
- Проследяване на състоянието на доставките в реално време
- Резервиране на безопасен паркинг чрез Travis
- Функция за намиране на автомивки за товарни автомобили
- Ефикасна комуникация между диспечера и водачите
- Скенер за документи
-
Какво не е Shell Fleet Assistant?
Текущата версия на Shell Fleet Assistant не е навигация и не съдържа функции като регистри на ремонтните дейности на товарния автомобил, пробег или механизъм за оптимизиране на работното време на водачите.
Shell Fleet Assistant е в непрекъснат процес на подобряване и постоянно добавяме нови функции. Ако имате коментари или предложения как да подобрим инструмента, моля, свържете се с нас. Оценяваме всичките Ви коментари.
-
Какви пакети се предлагат в Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant се предлага в 2 пакета.
Базовият пакет включва:
- Проследяване на местоположението на товарните автомобили чрез EETS T4E;
- Управление на маршрутите;
- Прогнозни разходи за пътни такси;
- Прогнозни разходи за гориво (Shell Card);
- Прогнозна дължина на маршрута в километри;
- Информация за превозните средства;
- Очаквани точки за почивка;
- Информация за фериботи;
- Информация за бензиностанции Shell;
- Управление на товари;
- История на маршрутите.
Разширеният пакет включва:
- Всички функции от базовия пакет;
- Проследяване на маршрута с приложението за водача;
- Статуси на натоварване и разтоварване;
- Разговор чрез чат с водача;
- Превод на известията съгласно езика на приложението;
- Офлайн модул за състояния на маршрути и известия;
- Сканиране и управление на документи;
- Известия от маршрута (задръствания, повреди, препоръки за бензиностанции и т.н.).
-
Как мога да получа достъп до Shell Fleet Assistant?
За да си създадете профил в системата, посетете Fleet Asistance website. ПРОВЕРЕТЕ ДАЛИ МОЖЕТЕ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТЕ ОТ СПЕЦИАЛНА ПРОМОЦИЯ ЗА ПРОДУКТА
-
Как да се регистрирам в системата?
Ако сте клиент на Shell: на страницата за регистрация въведете имейл адреса и паролата, които използвате за вход в другите приложения на Shell. Системата ще Ви впише автоматично в инструмента.
Ако не сте клиент на Shell, попълнете формуляра с основните си данни (имейл адрес, телефонен номер) и ще се свържем своевременно с Вас, за да завършим процеса за регистрация.
-
Какви устройства и операционни системи могат да се използват за приложението?
Shell Fleet Assistant е на разположение на адрес Fleet Assistance за всички компютри с браузъри Chrome, Firefox, Safari или Microsoft Edge. Налични са мобилни приложения за диспечери и водачи за Android (версия 5.0 и по-нови) и iOS (версия 9.0 и по-нови).
-
Колко струва Shell Fleet Assistant и колко дълго мога да го използвам?
Shell Fleet Assistant е безплатен за първите 3 месеца на ползване. След това се начисляват автоматично такси в съответствие с таблицата с таксите, която можете да намерите в условията на продукта. Клиентът има възможност да се отпише от услугата в края на всеки месец. Въпреки това си запазваме правото да прекратим разработката на приложението и да го закрием, или да променим условията за ползването му.
-
Мога ли да управлявам профила си в Shell Card през приложението?
Приложението Shell Fleet Assistant предлага някои допълнителни услуги на Shell във връзка с Shell Card (в раздела „Обслужване“ на версията за диспечери) и показва цените на горивата в бензиностанциите, в които можете да използвате договорените отстъпки. Инструментът не може да се използва за управление на Shell Card профили. Можете да използвате и управлявате Shell Fleet Assistant, като влезете в Shell Fleet Hub.
-
Ще получа ли материали за обучение/инструкции за приложението?
В уебсайта на продукта можете да намерите видеоклипове с инструкции, показващи функциите на системата и работата с нея. Освен това, системата предоставя съвети и разяснения относно действията, които трябва да предприемете, за да започнете да използвате приложението.
Ако имате допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас на имейл адрес: euroshell-bg@shell.com
Основни функции
-
Мога ли да проверя по всяко време къде се намира товарният ми автомобил?
Да. Приложението Shell Fleet Assistant Ви дава възможност да проследявате непрекъснато местоположението на товарния си автомобил, като свържете устройство за EETS. Можете да отворите раздела „Активни“ на приложението, за да проверите най-скорошното местоположение на товарния си автомобил.
-
Какви географски карти използва приложението за маршрутите?
Shell Fleet Assistant използва картите на HERE. Това е услуга за онлайн географски карти и навигация на Here Technologies. С картите на HERE имате достъп до данните си и когато сте офлайн. Така можете да планирате по-лесно маршрута и да използвате картите офлайн, без да е необходимо да активирате пакет с данни. Картите са подробни и включват много държави, региони и континенти.
-
Ще мога ли веднага да резервирам и плащам за паркинги?
Shell Fleet Assistant Ви дава възможност да резервирате автомобилни паркинги на Travis в цяла Европа. Плащането за паркинг се извършва в уебсайта на Travis, към който ще бъдете прехвърлени в края на процеса по резервация.
Нови функции
-
Имам идея за нова функция на системата. Към кого да се обърна?
Оценяваме обратната Ви връзка и предложенията Ви по отношение разработката на системата и добавянето на нови функции. За да представите идеята си, изпратете имейл на адрес: euroshell-bg@shell.com. Ще имаме предвид идеите Ви, докато продължаваме да подобряваме приложението.
-
Защо Shell Fleet Assistant не разполага с функциите, от които се нуждая?
Оптимизираме и настройваме Shell Fleet Assistant според нуждите на малките и средните компании за транспортни услуги. От една страна искаме да Ви предоставим всички незаменими функции, но от друга се стремим да запазим лесното навигиране и ежедневното използване на приложението. Ще продължим да подобряваме Shell Fleet Assistant. За да ускорите добавянето на функцията, от която се нуждаете, моля, изпратете имейл на адрес euroshell-bg@shell.com. Ще анализираме и вземем предвид всяко Ваше съобщение.
Работа с приложението
-
Мога ли да използвам Shell Fleet Assistant и други инструменти, като системите за навигация или управление на автопаркове?
Разбира се. Приложението също така е отлична платформа за комуникация между диспечерите и водачите. Shell Fleet Assistant интегрира функции на различни инструменти, като основното му предимство е подредбата и наличността на цялата важна информация. Приложението Shell Fleet Assistant е идеално допълнение и е напълно съвместимо с други наши интрументи, за да Ви предостави функция за оптимизирано ценообразуване за товарите.
-
Колко водачи могат да използват Shell Fleet Assistant в един служебен профил?
Shell Fleet Assistant няма ограничение за броя на водачите, които могат да създадат профил в системата. Инструментът е създаден така, че дружества с до 25 водачи да могат да извлекат максимални ползи от него. Но нищо не пречи приложението да се използват от по-малко или от много повече водачи.
-
Как да добавя водач в системата?
Диспечерът може да добави нов водач от приложението в браузъра. За тази цел:
- отворете модула „Автопарк“, след което преминете към раздела „Водачи“ и натиснете „Добавяне на нов водач“;
- предоставете необходимите данни: собствено име и фамилия. Телефонният номер е от изключително значение, защото ще се използва за вход в мобилното приложение и на него ще бъде изпратен PIN код за първото влизане;
- кликнете върху: „Добавяне на водач“.
Водачът ще получи SMS на предоставения телефонен номер с покана за приложението, връзка за изтегляне на мобилното приложение от Google Play и Apple AppStrore и PIN код за първото влизане.
-
Мога ли да добавя водач по всяко време?
Да, можете да добавите водач в Shell Fleet Assistant по всяко време.
-
Защо трябва да предоставя телефонния номер на водача, когато създавам профила?
Ще изпратим SMS съобщение на предоставения телефонен номер с необходимата информация за изтегляне и вход в приложението. Освен това телефонният номер ще се използва за влизане в приложението на телефона.
-
Колко диспечери могат да използват Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant може да се използва от неограничен брой диспечери. Когато бъде създаден профилът в системата, първият профил на диспечер ще бъде създаден за собственика на компанията. Можете да добавите още профили на диспечери в приложението от модула „Диспечери“.
Но не забравяйте, че всички диспечери ще имат достъп до цялата информация за обхванатите маршрути. Когато използват Shell Fleet Assistant, диспечерите ще имат зададени маршрути, които ще проследяват, но ще могат да виждат и маршрутите на други диспечери, ако е приложимо и необходимо.
-
Колко маршрута мога да планирам в системата?
Системата може да се използва за планиране и наблюдение на неограничен брой маршрути. Приложението обаче е проектирано за нуждите на организации, които използват до 25 превозни средства. Ще е по-удобно и най-ефективно да използвате приложението с до 25 активни маршрута във всеки един момент.
-
Колко превозни средства мога да добавя в системата?
Системата е проектирана така, че автоматично да извлича превозните средства за функцията „Следене и проследяване“ от други системи на Shell. Не е необходимо да добавяте ръчно превозни средства. Въпреки това, ще е необходимо да прегледате определена информация относно превозните си средства, напр. средно потребление на гориво, размери и т.н.
-
Къде се съхраняват данните ми?
Тъй като приложението е достъпно през интернет, въведените в него данни се съхраняват на сървъри, до които има достъп единствено Shell. Сървърите са разположени в център за данни на Microsoft, който отговаря на стриктните изисквания за физическа и ICT сигурност. Shell обръща специално внимание на сигурността и поверителността на данните Ви, които се съхраняват в Shell Fleet Assistant.
-
Повече не искам да използвам Shell Fleet Assistant. Какво трябва да направя?
Можете да се откажете от продукта във всеки един момент от безплатния и платения период в края на всеки месец. Ако искате да изтриете профила си в Shell Fleet Assistant, моля, свържете се с екипа ни за техническа поддръжка на имейл: euroshell-bg@shell.com. Член на екипа за техническа поддръжка ще изтрие цялата въведена от Вас информация в базата с данни възможно най-скоро и ще изтрие профила на компанията Ви. Забележка: този процес е необратим.
-
Мога ли да експортирам списък с маршрутите ми за минали периоди от системата?
Да, можем да експортираме маршрути за минали периоди като външни файлове специално за Вас. Няма да можете сами да експортирате данните от приложението. За тази цел, моля, свържете се с екипа ни за техническа поддръжка на имейл: euroshell-bg@shell.com.
-
Как мога да задам паролата за диспечера?
Ако сте собственикът на бизнеса и имате активен профил, с който да влизате в други приложения на Shell, не е необходимо да задавате парола. Трябва да въведете паролата, която използвате за влизане в други приложения на Shell. Системата ще Ви впише автоматично в инструмента. Създадените в Shell Fleet Assistant диспечери ще получат имейл с допълнителни инструкции за задаване на паролата.
-
Забравих паролата си. Какво да направя?
Ако диспечер е забравил паролата си, може да я нулира самостоятелно с връзката „Забравена парола“, която се намира на екрана за вход в Shell Fleet Assistant. Системата ще изиска имейл адреса, който се използва за влизане в системата. На този адрес ще бъде изпратен имейл с връзка за нулиране на паролата.
Ако водач е забравил PIN кода, който използва за влизане в приложението, той може да се нулира чрез функцията „Забравен PIN код“, която се намира на екрана за вход в мобилното приложение на водача.
-
Как да настроя известия в приложението на телефона?
Известията (например съобщения от диспечера) са активирани по подразбиране в Shell Fleet Assistant, след като приложението бъде инсталирано. За да ги деактивирате (въпреки че това не е препоръчително), отворете настройките на телефона. В зависимост от версията и системата пътеката до настройките може да е различна.
- В най-популярната платформа на Android може да пробвате следното:
Settings (Настройки) ® Application and notifications (Приложения и известия) ® Notifications (Известия) ® Application notifications (Известия от приложения) ® Shell Fleet Assistant ® Disable (Дезактивиране).
- В най-популярната платформа на iOS може да пробвате следното:
Settings (Настройки) -> Notifications (Известия) -> Shell Fleet Assistant -> Turn off Allow Notifications (Изключване на разрешаване на известия).
- В най-популярната платформа на Android може да пробвате следното:
-
Кои известия се изпращат към телефона?
Всички известия се изпращат от диспечера до телефона на водача, напр. нови товари, съобщения, препоръки за точки за почивка, паркинги или бензиностанции. Освен това, ще се изпращат съобщения в зависимост от местоположението на водача, например при наближаване на държавна граница за проверка дали Бордовото Устройство се зарежда.
-
Не успях да видя известие в облака на приложението. Мога ли да го намеря някъде?
Да. Всички известия и съобщения, изпратени на водача, както и тези, изпратени от водача на диспечера, са налице в панела за чат, който се показва с натискане на икона в горната част на менюто. Съобщенията винаги са подредени в контекста на конкретен маршрут.
-
Планирах и изпратих маршрут на водача. Мога ли да добавя нов товар към маршрута?
Да. Към маршрутите могат да се добавят товари, когато водачът вече е на път. Отворете списъка с изпълняваните маршрути в модула „Активни“, намерете маршрута и кликнете върху него. Кликнете върху „Редактиране на маршрута“ и добавете товар, като посочите мястото за натоварване и разтоварване. Когато натиснете „Потвърждение“, актуализираният маршрут ще бъде изпратен автоматично на водача.
-
Анулирах товар. Мога ли да го изтрия от маршрута, който вече изпратих на водача?
Да. От маршрутите могат да се изтриват товари, когато водачът вече е на път. Отворете списъка с изпълняваните маршрути в модула „Активни“, намерете маршрута и кликнете върху него. След това кликнете върху „Редактиране на маршрута“. Когато намерите товара, изтрийте го и запазете промените. Актуализираният маршрут ще бъде изпратен автоматично на водача.
-
Мога ли да видя всички маршрути, които се изпълняват?
Да. За целта трябва да отворите модула „Активни“. В модула се виждат всички маршрути, които се изпълняват. От лявата страна системата показва списък с всички маршрути с основна информация. Освен това на картата се виждат трасетата на всички изпълнявани маршрути.
-
Мога ли да видя местоположението на водачите си на картата?
Да. За целта трябва да отворите модула „Активни“. В модула се виждат всички маршрути, които се изпълняват, заедно с местоположенията на водачите. Освен това можете да видите отделни маршрути. Местоположенията на водачите на картата се обновяват всяка минута.
Технически проблеми
-
Кога мога да получа помощ за Shell Fleet Assistant?
Можете да намерите помощ за Shell Fleet Assistant във видеоклиповете с инструкции на сайта на продукта, указанията в приложението и този набор от въпроси и отговори. Ако не намерите отговор на въпросите и притесненията си, моля, свържете се с нас на имейл адрес: euroshell-bg@shell.com.
-
Как мога да се свържа с отдела за техническа поддръжка на Shell Fleet Assistant?
За да се свържете с отдела за техническа поддръжка на Shell Fleet Assistant, изпратете съобщение директно на имейл адрес: euroshell-bg@shell.com.
-
Приложението не работи на компютъра ми. Какво да направя?
Приложението Shell Fleet Assistant работи с уеб браузър и може да бъде намерено на адрес: Shell Fleet Assistant Website. Препоръчваме да използвате поддържаните браузъри, актуализирани до най-новата им версия.
Налице са мобилни приложения за диспечерите за Android (версия 5.0 и по-нови) и iOS (версия 9.0 и по-нови).
В повечето случаи можете да отстраните проблемите с неработещи приложения, като актуализирате браузъра на компютъра или операционната система на мобилното приложение.
Но ако Shell Fleet Assistant продължава да не работи, моля, свържете се с нас на имейл адрес euroshell-bg@shell.com.
Поверителност на данните
-
Ще бъдат ли споделени данните ми с някого?
Не. Въведените в приложението данни не се разкриват на трети страни. Данните за бизнеса не се анализират и обработват. Все пак информацията относно употребата на приложението ще бъде анализирана, например колко дълго използвате приложението, кои функции използвате най-често и т.н. Тази информация ще ни помогне да подобрим работата на Shell Fleet Assistant.
-
Шифроват ли се данните ми?
Полагаме всички усилия в рамките на разумното да защитим данните Ви. Комуникацията на потребителя в приложението се к и защитава в съответствие с най-добрите практики в отрасъла. Всички данни, които се съхраняват на сървърите на Shell Fleet Assistant, са шифровани и само Shell има достъп до тях. Сървърите на Shell Fleet Assistant са разположени в център за данни на Microsoft, който отговаря на стриктните изисквания за физическа и ICT сигурност.