Jump menu

Shell в България

Shell в България

Изберете друга държава

Secondary Navigation | back to top

Main content |  back to top

Новини и съобщения до медиите

Ден на клиента и Ден на отворените врати в Shell

В ежегодната инициатива „Ден на клиента“, в която мениджъри и служители на Shell лично обслужват клиенти на бензиностанциите, компанията „отворя врати“ за партньорите си.
Добре дошли в Shell!

Добре дошли в Shell!

Днес за първа година Shell България  съчетава традиционния  „Ден на клиента“ с инициативата „отворени врати“ за партньорите на компанията. Като символ на споделените ценности за грижата към клиентите Shell България предостави възможността на представителите на BMW Group България да се запознаят в детайли с всички вътрешни процедури на компанията,  правилата за контрол на количеството и качеството на горивата и стандартите в обслужването на клиенти.

Изпълнителният директор на Shell България - г-жа Камелия Славейкова, зарежда автомобил на клиент в Деня на клиента в Shell

Изпълнителният директор на Shell България - г-жа Камелия Славейкова, зарежда автомобил на клиент в Деня на клиента в Shell

За поредна година топ мениджърите и всички служители от офиса на Shell България посвещават времето си на директния контакт с клиентите на бензиностанциите, като зареждат гориво и предлагат съпътстващи услуги като почистване на стъкла, проверка на маслото и течността за чистачките, запознаване на клиентите с предимствата на горивата Shell и др.

Уникалната за България инициатива е част от световната стратегия на компанията за усъвършенстване на качеството на услугите и насърчаване на обратната връзка от клиентите.

За първи път висшите мениджъри на Shell България направиха и демонстрация пред представители на BMW Group България и на оторизираните автомобилни сервизи на марката всички вътрешни процедури по отношение на качеството и количеството на горивата.

Те показаха процесите по пътя на горивото от депото до резервоара на клиента – участниците имаха възможността да се запознаят с произхода и адитивиране на базовите горива, процедурите  при транспортиране и доставка на обектите, системи за текущ контрол и съхранение на горивата и съоръженията по бензиностанциите.

Те разказаха и за програмите  на компанията за непрекъснато мотивиране  на  служителите и превръщането им в посланици на марката, както и за системата за вътрешна и външна оценка на качеството на обслужване.

Екипите на Shell България и BMW Group България, които участваха в събитието

Екипите на Shell България и BMW Group България, които участваха в събитието

„Посветихме днешния ден на това да бъдем по-близо до клиентите и да общуваме с партньорите си, за да можем изпреварващо да посрещнем  нарастващите нужди и очаквания на потребителите за обслужването, продуктите и услугите, които предлагаме. Вярваме, че BMW Group България е точният партньор в това начинание, защото споделят нашите ценности и високи стандарти по отношение на качествената грижа за клиентите и техните автомобили.“ сподели Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.

През целия ден мениджърите и служителите на компанията обслужваха лично клиентите и събираха обратна връзка, мнения и впечатления за продуктите и услугите на компанията.В символ на топло посрещане в „Деня на клиента“, всички посетители в бензиностанцията, на която се проведе събитието, бяха посрещани с хляб и сол от момче и момиче, облечени в традиционни български носии. BMW Group България предоставиха допълнителна възможност за клиентите на обектите Shell Изток и Shell Бояна в гр. София и Shell Варна Почивка в гр. Варна да се запишат за Test Drive на актуални модели на BMW.

„Радвам се, че ни бе дадена възможността да обменим опит в цялостната грижа за клиентите и техните автомобили. Сътрудничеството ни с Shell ще позволи на двете компании със сходни възгледи да разширят границите на развитие както на продуктите и услугите, които предлагат, така и на обслужването в максимална полза за клиентите.“ заяви Александър Миланов, Изпълнителен директор на BMW Group България.

Представители на двете компании обмениха добри практики в стандартите при обслужването и продуктите и услугите за грижа за автомобила, за да продължат пълноценно партньорството си и да предложат възможно най-високо ниво на качествени услуги на своите клиенти.

За допълнителна информация:

Михаела Янева

Publicis Consultants| MSLGROUP

Тел. 02/ 43 40 782, 0896 786 711

E-mail:  m.yaneva@publicis-consultants.bg

www.shell.bg

Page Tools