
Има значение с какво зареждаш през зимата!
BMW-M препоръчва Shell V-Power Diesel – горивото, което те води през зимата.
Двигателят ти заслужава най-доброто от Shell.
Пътувай с Shell V-Power Diesel, който предлага най-добро представяне и ефективност в сравнение с основните горива Shell и предишните формули на горивата Shell V-Power.
Как помага Shell V-Power Diesel на автомобила ти?
- Shell V-Power Diesel почиства и защитава двигателя
- Shell V-Power Diesel премахва влошаващи представянето отлагания и може да възстанови представянето на двигателя до 100%
- Shell V-Power Diesel помага да се възстанови загубата на мощност
- Shell V-Power Diesel помага да се извлече максимум енергия от горивото
- Shell V-Power Diesel е създаден да образува защитен слой върху металните повърхности, който намалява степента на корозия и така подпомага защитата на компонентите на прецизната горивна система.*
*Защита от корозия, отчетена в лабораторни тестове, проведени според ASTM D665A
Виж всички предимства на Shell V-Power Diesel, които помагат да се чувстваш защитен на пътя.
Как постигаме най-добро представяне и ефективност?
Shell V-Power Diesel е разработен с технологията на Shell, която помага за по-доброто почистване на двигателя* чрез премахване на вече образуваните отлагания, които влошават представянето на автомобила. Разбери повече за технологията на Shell и как тя работи в двигателя.
*Ефектът и ползите могат да варират в зависимост от вида на превозното средство, условията и стила на шофиране. Не се предоставят гаранции.
Заглавие: {Експерт на Shell по темата „Почистващото действие на Shell V-Power Diesel“ (БГ) }
Времетраене: {0:01:49} минути
Описание:
{В интервюто със събеседника от Shell експертът на Shell Матиас Мунд разяснява почистващото действие на Shell V-Power Diesel: Това гориво е не само изключително чисто, но и специални добавки почистват активно двигателя, така че горивото може да отстрани до 100 процента от получаващите се именно в инжекторите отлагания. Така двигателят остава по-чист и функционира по-дълго и по-надеждно.}
{Експерт на Shell по темата: Почистващото действие на Shell V-Power Diesel} Транскрибиран видеозапис
[Звук]
Пулсиращ саундтрак, който с течение на филма преминава в динамичен инструментал.
[Видео]
Първоначално виждаме видеомонтаж. Експертът в този филм, Матиас Мунд от Технологичния център на Shell в Хамбург, се съветва с колега в червена престилка относно двигател и бутало. В края на въпроса от страна на събеседника от Shell преминаваме към сцената на интервюто.
[Събеседникът от Shell – зад кадър]
„Ето ме отново – човека от Shell, който задава въпроси. Днес тук, в Технологичния център на Shell в Хамбург, имам среща с дипломирания инженер Матиас Мунд. Е, кое отличава Shell V-Power от останалите горива?“
[Видео]
Пренасяме се към сцената на интервюто, която обуславя по-голямата част от филма. Дипломираният инженер Матиас Мунд, мъж на средна възраст с къса, сива коса и набола брада, стои в автомобилен сервиз между няколко автомобила; автомобилът директно до него е с отворен преден капак. Пред него се вижда работен плот с различни инструменти и флакони. Матиас Мунд е облечен в бяла престилка с емблемата на Shell отдясно на гърдите, както и надпис „Shell V-Power“ отляво. Под престилката носи бяла риза с отворена яка. Виждаме Мунд в различни планове, най-често в едър и близък план.
[Матиас Мунд – в кадър]
„В сравнение с нашето стандартно дизелово гориво – то бе разработено така, че да пази двигателя чист. Това означава, че поддържа двигателя в състоянието, в което се намира. С новия Shell V-Power Diesel с усъвършенстваната технология Dynaflex имаме възможността…“
[Анимация]
Анимация на дизелов двигател като конструктивен чертеж с черни линии върху бяла основа. Горивото е изобразено чрез жълто-червени капки. Виждаме различни зони от двигателя: буталото, след това увеличен инжектор, както и детайлна симулация на инжектирането на гориво.
[Матиас Мунд – зад кадър]
„… дори активно да почистваме двигателя, тоест да отстраняваме вече образували се в двигателя отлагания, които намаляват мощността му.“
[Видео]
Връщаме се обратно към сцената на интервюто.
[Матиас Мунд – в кадър]
„При нашите изпитвания успяхме да отстраним отлаганията, които намаляват мощността на двигателя, дори на 100 процента.“
[Събеседникът от Shell – зад кадър]
„Къде се замърсява един такъв двигател?“
[Матиас Мунд – в кадър]
„Критичният конструктивен елемент е инжекторът.“
[Видео]
Наблюдаваме ръка в синя ръкавица, която взема един инжектор от плота. Ръце в сини ръкавици завъртат пред камерата инжектора, после виждаме силно увеличена детайлна снимка на върха на инжектора, където добре се разпознават отлаганията.
[Матиас Мунд – зад кадър]
„При съвременния дизелов двигател той се намира директно в горивната камера. Това означава, че е изложен на горивния процес, на температурата…“
[Видео]
Връщаме се обратно към сцената на интервюто.
[Матиас Мунд – в кадър]
„… на налягането, а има отвори, които по принцип са с по-малък диаметър от човешки косъм…“
[Видео]
Силно увеличено изображение в близък план на такъв отвор.
[Матиас Мунд – зад кадър]
„… и в тези отвори остават и малки остатъци от горивото.“
[Видео]
Връщаме се обратно към сцената на интервюто.
[Матиас Мунд – в кадър]
„А това, естествено, е комбинация, която може да доведе до коксуване, да се получат отлагания в тези миниатюрни отвори.“
[Събеседникът от Shell – зад кадър]
„И какво се случва в двигателя, ако там има отлагания?“
[Матиас Мунд – в кадър]
„Можете да си го представите приблизително като запушена душ слушалка. Когато има отлагания, вече не получавате желаната разумна струя, не може да си вземете освежаващ сутрешен душ, а на места струята е прекалено силна, докато на други места едва-едва капе. Това означава, че изгарянето вече не протича така, както го е замислил производителят на двигателя. А с новия Shell V-Power Diesel можем да отстраним тези отлагания, което се отразява положително на представянето и ефективността.“
[Видео]
Ръцете в сини ръкавици този път държат буталото на двигател. Двама души извършват манипулации с буталото.
[Събеседникът от Shell – зад кадър]
„Това означава, че който зарежда редовно с това гориво, …“
[Видео]
Матиас Мунд в разговор с колега в червена престилка на Shell. Колегата, също мъж на средна възраст, носи очила с интересна рамка. Двамата очевидно обсъждат буталото, но зад кадър се чува гласът на събеседника от Shell.
[Събеседникът от Shell – зад кадър]
„… наистина почиства двигателя си.“
[Видео]
Връщаме се обратно към сцената на интервюто.
[Матиас Мунд – в кадър]
„Точно така. С нашето ново гориво Shell V-Power Diesel можем да отстраним от двигателя до 100 процента от отлаганията, които намаляват мощността му.
[Събеседникът от Shell – зад кадър]
„Този път бяха нужни пет години, за да се разработи новото гориво Shell V-Power Diesel. Изпитвате ли известна гордост, че то най-накрая е факт?“
[Матиас Мунд – в кадър]
„Естествено, че се гордеем с него. За моя екип това бяха пет години неуморен труд. Днес ще празнуваме.“
[Звук]
Край на музиката.
[Видео]
Потъмнява до черен екран.
Shell дава повече за всяко пътуване.
ПОВЕЧЕ ЗА SHELL ГОРИВАТА
Гарантираме качеството на горивата Shell с 15 нива на контрол
Стандартите на Shell за качествен контрол на горивата са безкомпромисни и валидни за всяка страна, в която компанията оперира.
Научете повече за дизеловите горива Shell през зимата
През зимния период дизеловите горива Shell не просто отговарят на законовите технически изисквания, но и ги надвишават значително.
МОЖЕ СЪЩО ДА СЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ ОТ
Избирай Shell V-Power при всяко зареждане
и запази двигателя си в най-добра форма2
Технологията На Горивата Shell
Какво представлява технологията на Shell и как работи в двигателите?