Днес Shell оперира верига от 105 обекта, които обслужват повече от 1 млн. клиенти всеки месец. Не по-малко важно е, че Shell е двигател на важни промени за индустрията, като активно подкрепя прехода към ниско въглеводородно бъдеще и насочва бизнеса към по-устойчиво развитие.

Всичко това е постигнато благодарение на усилията и отдадеността на екипа на компанията, както и на безценната подкрепа на партньорите и лоялността на клиентите.

За да отпразнува годишнината, Shell планира серия от вътрешни и външни активности в страната.

В ТОЗИ РАЗДЕЛ

30 мнения за Shell

„30 мнения за Shell“ e една инициатива по повод 30-годишнината на Shell в страната.

Независимо национално проучване

Една от ключовите активности, организирани по повод 30-годишнината на Shell в България, е съвместно проучване с глобалната агенция KANTAR на тема „Нагласи към темите за опазване на околната среда и устойчивото развитие сред българското население“.

Лицата на Shell пред клиентите

По случай 30-годишнината на Shell България и с идеята на преден план да бъдат изведени хората, които посрещат всеки ден клиентите в обектите, компанията създаде инициативата „Лицата на Shell пред клиентите“.

АКЦЕНТИ

Кои сме ние

Научете повече за нашата дейност, хора и начина, по който работим, заедно за да дадем тласък на прогреса към решения за повече и по-чиста енергия.

Марката Shell

Марката Shell популяризира нашите ценности и качеството на продуктите и услугите ни в целия свят.

Нашите ценности

Нашите основни бизнес принципи, кодексът на поведение и етичният кодекс помагат на всички в Shell да действат в съответствие с нашите ценности.