yellow banner with graphic of Shell station

Ние сме с Вас.

Знаем, че за някои от нас пътуването все още е необходимо, затова търговските обекти Shell остават отворени. Служителите там полагат всички усилия да осигуряват непрекъснат достъп до горива и други необходими продукти. Mолим да оцените желанието им да Ви бъдат от помощ и стриктното спазване на препоръчителните предпазни мерки.

Мерките срещу COVID-19 в Shell България

Разпространението на COVID-19 остава проблем, който засяга всички в България. Поради това ние в Shell поставяме акцент върху здравето и безопасността на своите служители и клиенти, както и обществото като цяло, като се грижим за безопасното осъществяване на своята дейност. Продължаваме да следим ситуацията внимателно и се съобразяваме напълно с препоръките на Националния оперативен щаб и компетентните органи. В допълнение сме въвели допълнителни превантивни мерки с цел да осигурим във възможно най-висока степен безопасността на своите служители, клиенти и партньори.

За служителите в централния офис на Shell България

Безопасността и доброто здраве на служителите ни са важни за нас. Поради това в Shell вече предоставяме следните услуги на служителите си:

  • Работа от вкъщи за всички служители
  • Гъвкави условия на труд
  • Маски за лице за всички служители и най-близките членове на семействата им
  • Денонощни онлайн медицински консултации, с които целим да сведем до минимум ползването на болници и клиники от служителите ни
  • Помощ от психолог по интернет (Програмата за подкрепа на служителите ще заработи на 24 април)

За клиентите ни

Макар и да сме изправени пред предизвикателства, се стремим да осигуряваме жизненоважни горива на своите клиенти. Разполагаме с планове за непрекъснатост на работата, за да продължим да извършваме дейността си. Вратите на търговските обекти Shell остават отворени. Ние ще продължим да следваме следните строги правила за безопасност при предоставянето на горива, услуги, бързооборотни стоки и напитки на нашите клиенти:

  • Редовна дезинфекция на контактните повърхности - гишета за продажба, дръжки на врати, поставки за монети, смесителни батерии и подове
  • Плексигласови бариери, поставени между касиера и клиентите
  • Не повече от двама клиенти могат да влизат в обекта по едно и също време, като се изисква те да спазват необходимата дистанция, за да се избегне близък контакт
  • Поставяне на дезинфектанти за ползване от клиентите на подходящи места
  • Предоставяне на ръкавици за еднократна употреба за клиентите в обекта
  • Санитарните помещения остават отворени при спазване на строги санитарно-хигиенни изисквания
  • Продължаваме да предлагаме горещи напитки (кафе, чай), но в картонени чаши и съгласно строги стандарти за безопасност

За корпоративните ни клиенти

  • Подкрепяме корпоративните си клиенти, за да продължават камионите им да се движат в Европа, като им предоставяме навременна информация относно откриването/затварянето на обекти от нашата мрежи и мрежите на партньорите ни.

За обществото

Shell приветства усилията на медиците на първа линия, които работят неуморно в условията на епидемията на COVID-19. За тях компанията предостави навременна помощ и направи следното дарение с цел да подпомогне лицата, нуждаещи се от спешни медицински грижи:

  • Дарение на гориво на стойност 100 000 лева за линейките към центровете за спешна медицинска помощ в 27 области в България
  • Безплатно кафе и вода за медицинските специалисти, които идват да заредят линейката си в обект на Shell

По този начин дружеството подкрепи и системата на здравеопазване в България и всички медицински специалисти на първа линия в борбата срещу заболяването.

За служителите на търговски обекти Shell

За безопасната работа на служителите на търговските обекти Shell бяха осигурени

  • Маски за лице и дезинфектант по време на смяната им и когато пътуват от и до бензиностанциите ни
  • Защитни очила за всички служители
  • Клиентите са насърчени да използват безконтактни карти при разплащане, за да не се налага на служителите на каса да работят с пари в брой или карти, изискващи контакт

Компанията оцени високо приноса на всички служители на търговските обекти Shell, които осигуряват добри и безопасни услуги на клиентите в периода на извънредното положение и обяви всички тях за „Служител на месеца“ като всеки един от тях получи тази награда.

Ще продължим да следим ситуацията внимателно и да следваме препоръките на здравните власти, за да помогнем да се запази здравето на служителите и клиентите ни, както и това на местните общности.

Научете повече за мерките ни срещу COVID-19 в световен мащаб

Ангажираме се да предоставяме нова информация редовно в хода на развиващата се ситуация.

Shell дарява гориво за 100 000 лв. За зареждане на линейки в подкрепа на борбата с СOVID-19

Shell България дарява гориво на стойност 100 000 лв. за зареждане на линейките на Центровете за спешна медицинска помощ в страната.

Работим за Вас при спазване на всички необходими ограничения и мерки за безопасност

Обекти Shell работят при спазване на всички наложени ограничения и мерки за безопасност